Trece la versiunea mobilă

Unii retaileri din SUA și Anglia renunță la casele automate și încep să angajeze iar casieri

  1. Știință și spațiu

Magazinele occidentale încep să retragă tehnologia Selfpay după ce aceasta s-a răspândit în ultimii ani, din cauza reacției negative în creștere a clienților și a pierderilor consistente.

Clienții occidentali sunt tot mai nemulțumiți de sistemul de plată fără casieri din magazine, astfel că marile rețele încep să renunțe la această opțiune de plată a cumpărăturilor.

Booths, un lanț britanic de supermarketuri, a anunțat că va păstra casele Selfpay (self-checkout) doar în două din cele 28 de magazine. În Statele Unite, Walmart, Costco, Wegmans și alți retaileri și-au modificat strategia în privința caselor automate.

«Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului – că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure și că sunt impersonale», a declarat directorul general al Booths, Nigel Murray.

Clienții Booths s-au plâns că au încurcat frecvent fructele și legumele pe care le cumpărau când scanau produsele la casele automate. În plus, achiziționarea de alcool este întotdeauna îngreunată prin metoda self-checkout pentru că angajații magazinelor trebuie să verifice vârsta clienților.

«Unii clienți nu știu care e diferența dintre unele soiuri de mere și altele», a spus Murray. «Sunt tot felul de încurcături și după ce pui o sticlă de alcool în coș trebuie să vină cineva și să verifice că ai vârsta potrivită», a mai spus Murray.

În plus, clienții au spus că interacțiunea cu un casier era o experiență mult mai plăcută, a transmis un reprezentant al rețelei Booths.

Citiți de asemenea